KP zakładacie w nowym wątku. Po zatwierdzeniu przez admina dodajecie KP do sygnatury i aktualizujecie ją gdy coś się zmieni.
Imię:
Nazwisko:
Wiek:10
Charakter: Dobry/Zły
Duch: (ZOBACZCIE DUCHY)
życie: na początek 100
Reputacja: Na start 20
Kasa: 2.000gold
SP: 900
Chakra:(np. masz 10 chakry na I kontroli ducha to awansujesz admin podaje ile trzeba chakry do awansu)
Forioku: 5.000
Ekwipunek:
Zwykłe ubranie
Ataki:
-
Statystyki: 20p. na początek do rozdania np.
Siła - 5
Szybkość - 5
Reakcja - 3
Wytrzymałość - 3
Celność - 2
Zwinność - 2
Cechy Ducha:
Kontrola ducha:(na początek 1)
Walki:
---
Wygrane:
Przegrane:
Remis:
duchy:
Duch Pioruna
Duch zrodzony z podczas burzy z pioruna.
Natura: Piorun
Klasa: Pradawna Istota
Siła - 10
Szybkość - 10
Reakcja - 10
Wytrzymałość - 15
Celność - 10
Zwinność - 10
----------------------------------------------------------------
Duch Ziemi
Duch zrodzony z ziemi.
Natuta: Ziemia
Klasa: Pradawna Istota
Siła - 10
Szybkość - 10
Reakcja - 10
Wytrzymałość - 15
Celność - 10
Zwinność - 10
-----------------------------------------------------------------
Duch Wody
Duch zrodzony z wody oceanu.
Natuta: Woda
Klasa: Pradawna Istota
Siła - 10
Szybkość - 10
Reakcja - 10
Wytrzymałość - 15
Celność - 10
Zwinność - 10
----------------------------------------------------------------------
Duch Wiatru
Duch zrodzony z powietrznego cyklonu.
Natuta: Wiatr
Klasa: Pradawna Istota
Siła - 10
Szybkość - 10
Reakcja - 10
Wytrzymałość - 15
Celność - 10
Zwinność - 10
---------------------------------------------------------------------------
Duch Ognia
Duch zrodzony z wielkich płomieni.
Natuta: Ogień
Klasa: Pradawna Istota
Siła - 10
Szybkość - 10
Reakcja - 10
Wytrzymałość - 15
Celność - 10
Zwinność - 10
------------------------------------------------------------------------------
Duch-Jaszczurka
[mg]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:yBUd3vtnjMmjZM:http://img.photobucket.com/albums/v477/DigitalRevolution/Shaman%2520King/tokageroh.jpg[/img]
Przebiegły szef bandy złodziei.
Natuta: Brak
Klasa: Wojownik
Siła - 6
Szybkość - 6
Reakcja - 6
Wytrzymałość - 6
Celność - 6
Zwinność - 6
--------------------------------------------------------------------------------
Kowal
Niezwykle silny ale słaby w walce.
Natura: Ogień
Klasa: Kowal
Siła - 10
Szybkość - 3
Reakcja - 3
Wytrzymałość - 10
Celność - 7
Zwinność - 4
--------------------------------------------------------------------------------------
Wróżka
Mała i słaba ale bardzo dobra w szybkich i precyzyjnych atakach.
Natuta: Brak
Klasa: Wróżka
Siła - 2
Szybkość - 15
Reakcja - 15
Wytrzymałość - 2
Celność - 10
Zwinność - 10
-------------------------------------------------------------------------------------
Drobiażdżek
Małe duszki zamieszkujące podmokłe tereny pełne wodnych lili.
Natura: Lód
Klasa: Mały duszek
Siła - 6
Szybkość - 5
Reakcja - 5
Wytrzymałość - 5
Celność - 5
Zwinność - 16
----------------------------------------------------------------------------------------
Wojownik/Aktor
Bardzo silny wojownik preferujący walkę wręcz.
Natura: Brak
Klasa: Wojownik
Siła - 9
Szybkość - 9
Reakcja - 7
Wytrzymałość - 9
Celność - 5
Zwinność - 7
---------------------------------------------------------------------------------------------
Stary Mistrz
Silny wojownik zawsze zachowujący spokój i wyszkolony w wielu sztukach walki wręcz.
Natura: Brak
Klasa: Wojownik
Siła - 10
Szybkość - 10
Reakcja - 8
Wytrzymałość - 10
Celność - 6
Zwinność - 8
---------------------------------------------------------------------------------------------
Pielęgniarka
Zamordowana pielęgniarka świetnie znająca anatomię człowieka i jego słabe punkty.
Natura: Medycyna
Klasa: Człowiek
Siła - 6
Szybkość - 5
Reakcja - 10
Wytrzymałość - 6
Celność - 15
Zwinność - 10
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Niedźwiedź
Stary Niedźwiedź zabity przez ludzi niszczących jego las.
Natura: Ziemia
Klasa: Zwierze
Siła - 12
Szybkość - 7
Reakcja - 5
Wytrzymałość - 12
Celność - 5
Zwinność - 5
------------------------------------------------------------------------------------------------
Orzeł
Bardzo gadatliwy ptak indiański.
Natura: Wiatr
Klasa: Zwierze
Siła - 4
Szybkość - 9
Reakcja - 10
Wytrzymałość - 5
Celność - 15
Zwinność - 10
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Kojot
Bardzo szybki zwierzak indiański
Natura: Ziemia
Klasa: Zwierze
Siła - 6
Szybkość - 15
Reakcja - 6
Wytrzymałość - 9
Celność - 5
Zwinność - 10
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Byk
Bardzo silne zwierze indiańskie.
Natura: Brak
Klasa: Zwierze
Siła - 15
Szybkość - 10
Reakcja - 4
Wytrzymałość - 10
Celność - 4
Zwinność - 4
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wąż
Zwinny i szybki a dodatkowo przebiegły.
Natura: Piorun
Klasa: Zwierze
Siła - 6
Szybkość - 10
Reakcja - 6
Wytrzymałość - 8
Celność - 8
Zwinność - 15
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Żółw
Spokojny i wolny ale bardzo wytrzymały.
Natura: Woda
Klasa: Zwierze
Siła - 3
Szybkość - 1
Reakcja - 4
Wytrzymałość - 25
Celność - 5
Zwinność - 3
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chiński Wojownik
Bardzo dobrze wyszkolony, silny i wytrzymały.
Natura: Brak
Klasa: Wojownik
Siła - 12
Szybkość - 9
Reakcja - 5
Wytrzymałość - 10
Celność - 6
Zwinność - 6
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Samuraj
Szybki, silny, precyzyjny i dobrze wyszkolony wojownik.
Natura: Brak
Klasa: Wojownik
Siła - 10
Szybkość - 11
Reakcja - 8
Wytrzymałość - 8
Celność - 8
Zwinność - 9
Offline
biore samuraja
Offline
Władca Piorónów
Imię: Amidamaru17
Nazwisko:
Wiek:17
Charakter: Dobry
Duch:
Reputacja:
Kasa:
Forioku:
Chakra:
Ekwipunek:
Ataki:
Siła -
Szybkość -
Reakcja -
Wytrzymałość -
Celność -
Zwinność -
Cechy Ducha:
Siła -
Szybkość -
Reakcja -
Wytrzymałość -
Celność -
Zwinność -
Walki:
Wygrane:
Przegrane:
Remis:
Proszę od ucha pioruna jeżeli można i o taką kartę postaci
Offline
ok ale zaczyna się od wieku 10 lat
Offline
ahh te teksty z mojej stronki xDD
Chce Ducha Ognia
Offline
już zajęty
Offline
pisać jakiego chcecie ducha ja dodam do nie go Sp.Umiejętność
Offline